Police Kediri férfi karóra PL.15995JSTU/61M
Police Kediri férfi karóra PL.15995JSTU/61M
109 900 Ft 
87 920 Ft
Police Kediri férfi karóra PL.15995JSTU/61M
Police Kediri férfi karóra PL.15995JSTU/61M

Police Kediri férfi karóra PL.15995JSTU/61M

1 darab elérhető!
20
109 900 Ft 
87 920 Ft
Kezdete: 2024.08.01   A készlet erejéig!
Kedvezmény: 20
Megtakarítás 21 980 Ft
Jótállás
2 év
Gyártói cikkszám
PL.15995JSTU/61M
Várható szállítás
Rendelje meg most és pénteken (2024. 11. 22.) megkapja.
Árkád Szeged Szervíz - Londoni krt 3. - -1. szint
1 db
Nyitvatartás: H-Sz: 9:00-20:00, Vas: 10:00-18:00. Tel: +3670 607 0205
A Police Kediri férfi karóra PL.15995JSTU/61M karóra házának anyaga Nemesacél, színe Ezüst, a szíjának anyaga Nemesacél és a színe Ezüst. Az óratok átmérője 46 mm, alakja Kerek. A karóra üvege Kristály (nehezen karcolható), szerkezete Kvarc és vízállósága 5 atm (50m) (erősen cseppálló).


Vásároljon nyugodtan Ünnepi csere garanciával! Érvényes Január 10-ig, ha a termék karc, sérülésmentes és nem volt viselve.

Adatok
Nem
Férfi
Gyártó
Police
Szerkezet
Kvarc
Tok átmérő
46 mm
Vízállóság
5 atm (50m) (erősen cseppálló)
Készülékház alakja
Kerek
Üveg
Kristály (nehezen karcolható)
Kijelző / számlap
Analóg
Számlap
Fekete
Ház anyaga
Nemesacél
Ház színe
Ezüst
Szíj anyaga
Nemesacél
Szíj színe
Ezüst
Funkciók
idő, több időzóna, másodperc mutató
Cikkszám
PL-15995JSTU-61M
Márkatörténet
A Police óra márkát 1983-ban indították útjára Olaszországban. A név nem véletlen. A név az amerikai on the road" életmódot idézi, de az összes város városának, New Yorknak az erős városi szellemiségét is. A Police óra márka már a kezdetektől világméretű védjegyet jelentett, mint erős nemzetközi hangvételű olasz márka. Ez az alternatív, nonkonformista, szinte tiszteletlen márka azonnal saját rést faragott. A Police az egyre növekvő identitására és elhelyezkedésére építve az évek során feltalálta önmagát, az egyszerű szemüvegmárkától a valóságos életstílus-referenciaértékig. Ebben az átalakulásban a márka kibővült a divat kiegészítők teljes választékával - parfümök, órák, ékszerek és bőráruk -, amelyek mind erős személyiséggel bírnak, és egy adott megjelenést és életmódot képviselnek. A trendeket követő, de eredetiséggel és hangulattal kitűnő fiatal, hiteles lázadókat tehát ellenállhatatlanul vonzza a rendőrség "közössége". A Police márka továbbra is a divat felett jár, anélkül, hogy valaha is veszélyeztetné személyiségét. Ezt az évek során olyan fontos márkanagykövetek ábrázolták, mint Bruce Willis, George Clooney, David Beckham, Antonio Banderas és a futballsztár, Neymar Jr, akik értelmezték és hangoztatták a POLICE értékeit, stílusát és világát. A világ, amelyben élünk, és maga a lázadás ötlete megváltozott, és a márka úgy döntött, hogy új hangon célozza meg a mai lázadókat: olyan fiatalokat, akik választásaik révén nyomot akarnak nyomni a világban, amelyben élnek, és kifejezni vágyásukat. Ők azok az emberek, akik minden másnál jobban befolyásolják azt a világot, amelyben holnap élünk, és a legjobban a Police márka megújult szellemét képviselik."
Videó
Hasonló termékek