Police férfi karóra PL.16023JSB/02
Police férfi karóra PL.16023JSB/02
65 900 Ft 
52 720 Ft

Police férfi karóra PL.16023JSB/02

A Police férfi karóra PL.16023JSB/02 karóra házának anyaga Nemesacél, színe Fekete, a szíjának anyaga Bőr és a színe Barna. Az óratok átmérője 42 mm, alakja Kerek. A karóra üvege Kristály (nehezen karcolható), szerkezete Kvarc és vízállósága 5 atm (50m) (erősen cseppálló).
1 darab elérhető!
20
65 900 Ft 
52 720 Ft
Kezdete: 2024.08.01   A készlet erejéig!
Kedvezmény: 20
Megtakarítás 13 180 Ft
Árkád-Szeged Szervíz
1 db
Szeged, Londoni krt 3. - -1. szint. Nyitvatartás: Hétfő-Szombat: 9:00-20:00, Vasárnap: 10:00-18:00
Adatok
Nem
Férfi
Gyártó
Police
Szerkezet
Kvarc
Tok átmérő
42 mm
Vízállóság
5 atm (50m) (erősen cseppálló)
Készülékház alakja
Kerek
Üveg
Kristály (nehezen karcolható)
Kijelző / számlap
Analóg
Számlap
Fekete
Ház anyaga
Nemesacél
Ház színe
Fekete
Szíj anyaga
Bőr
Szíj színe
Barna
Funkciók
idő, másodperc mutató
EAN
4895220916370
Gyártói cikkszám
PL.16023JSB/02
Cikkszám
PL-16023JSB-02
Márkatörténet
A Police óra márkát 1983-ban indították útjára Olaszországban. A név nem véletlen. A név az amerikai on the road" életmódot idézi, de az összes város városának, New Yorknak az erős városi szellemiségét is. A Police óra márka már a kezdetektől világméretű védjegyet jelentett, mint erős nemzetközi hangvételű olasz márka. Ez az alternatív, nonkonformista, szinte tiszteletlen márka azonnal saját rést faragott. A Police az egyre növekvő identitására és elhelyezkedésére építve az évek során feltalálta önmagát, az egyszerű szemüvegmárkától a valóságos életstílus-referenciaértékig. Ebben az átalakulásban a márka kibővült a divat kiegészítők teljes választékával - parfümök, órák, ékszerek és bőráruk -, amelyek mind erős személyiséggel bírnak, és egy adott megjelenést és életmódot képviselnek. A trendeket követő, de eredetiséggel és hangulattal kitűnő fiatal, hiteles lázadókat tehát ellenállhatatlanul vonzza a rendőrség "közössége". A Police márka továbbra is a divat felett jár, anélkül, hogy valaha is veszélyeztetné személyiségét. Ezt az évek során olyan fontos márkanagykövetek ábrázolták, mint Bruce Willis, George Clooney, David Beckham, Antonio Banderas és a futballsztár, Neymar Jr, akik értelmezték és hangoztatták a POLICE értékeit, stílusát és világát. A világ, amelyben élünk, és maga a lázadás ötlete megváltozott, és a márka úgy döntött, hogy új hangon célozza meg a mai lázadókat: olyan fiatalokat, akik választásaik révén nyomot akarnak nyomni a világban, amelyben élnek, és kifejezni vágyásukat. Ők azok az emberek, akik minden másnál jobban befolyásolják azt a világot, amelyben holnap élünk, és a legjobban a Police márka megújult szellemét képviselik."
Videó
Hasonló termékek