Police férfi karóra PL.14101JSTB/04M

Nincs raktáron
39 900 Ft
Nincs raktáron
A rendelés már nem fog megérkezni az ünnepek elött.
Jótállás
2 év
Gyártói cikkszám
PL.14101JSTB/04M
A Police férfi karóra PL.14101JSTB/04M karóra házának anyaga Nemesacél, színe Ezüst, a szíjának anyaga Nemesacél és a színe Ezüst. Az óratok átmérője 46 mm, alakja Kerek. A karóra üvege Kristály (nehezen karcolható), szerkezete Kvarc és vízállósága 10 atm (100m) (úszásra is alkalmas).


Vásároljon nyugodtan Ünnepi csere garanciával! Érvényes Január 10-ig, ha a termék karc, sérülésmentes és nem volt viselve.

Adatok
Nem
Férfi
Gyártó
Police
Szerkezet
Kvarc
Tok átmérő
46 mm
Vízállóság
10 atm (100m) (úszásra is alkalmas)
Készülékház alakja
Kerek
Üveg
Kristály (nehezen karcolható)
Kijelző / számlap
Analóg
Számlap
Fehér
Ház anyaga
Nemesacél
Ház színe
Ezüst
Szíj anyaga
Nemesacél
Szíj színe
Ezüst
Funkciók
idő, dátumkijelzés
EAN
4895148639726
Cikkszám
PL-14101JSTB-04M
Márkatörténet
A Police óra márkát 1983-ban indították útjára Olaszországban. A név nem véletlen. A név az amerikai on the road" életmódot idézi, de az összes város városának, New Yorknak az erős városi szellemiségét is. A Police óra márka már a kezdetektől világméretű védjegyet jelentett, mint erős nemzetközi hangvételű olasz márka. Ez az alternatív, nonkonformista, szinte tiszteletlen márka azonnal saját rést faragott. A Police az egyre növekvő identitására és elhelyezkedésére építve az évek során feltalálta önmagát, az egyszerű szemüvegmárkától a valóságos életstílus-referenciaértékig. Ebben az átalakulásban a márka kibővült a divat kiegészítők teljes választékával - parfümök, órák, ékszerek és bőráruk -, amelyek mind erős személyiséggel bírnak, és egy adott megjelenést és életmódot képviselnek. A trendeket követő, de eredetiséggel és hangulattal kitűnő fiatal, hiteles lázadókat tehát ellenállhatatlanul vonzza a rendőrség "közössége". A Police márka továbbra is a divat felett jár, anélkül, hogy valaha is veszélyeztetné személyiségét. Ezt az évek során olyan fontos márkanagykövetek ábrázolták, mint Bruce Willis, George Clooney, David Beckham, Antonio Banderas és a futballsztár, Neymar Jr, akik értelmezték és hangoztatták a POLICE értékeit, stílusát és világát. A világ, amelyben élünk, és maga a lázadás ötlete megváltozott, és a márka úgy döntött, hogy új hangon célozza meg a mai lázadókat: olyan fiatalokat, akik választásaik révén nyomot akarnak nyomni a világban, amelyben élnek, és kifejezni vágyásukat. Ők azok az emberek, akik minden másnál jobban befolyásolják azt a világot, amelyben holnap élünk, és a legjobban a Police márka megújult szellemét képviselik."
Videó
Hasonló termékek