Márkatörténet
A Guess márka története 1981-ben kezdődött Georges Marciano főszereplésével. Divatteremtő, újító stílusával hamar népszerűvé vált az Egyesült Államokban a Guess márka. Az 1980-as években a választék kibővült a gyerek ruhák, cipők, napszemüvegek és parfümök választékával. 1983-ban bemutatott Guess órák vezető szerepet töltenek be a divatórákban, amelyek a divatos és sokoldalú stílusú végső csukló tartozékokat kínálják. 1990-ben Guess a nemzetközi piacot is meghódította a vállalat. Megjelent Európában, Ázsiában, Dél-Amerikában, Afrikában, Ausztráliában és Közép-Keleten is. Kiegészítőinek repertoárja mindeközben táskákkal, övekkel, fürdőruhákkal, ékszerekkel bővült. Az új ötletek iránti állandó figyelem és az élvonalbeli tervezés a márkát relevánsnak tartja a mai trendek szempontjából. A nők stílusa a divatos-hétköznapitól a kifinomult-elegánsig terjed. A férfiak számára készült kollekció a férfias dizájn, az anyagok és a technika legjavát tartalmazza. A Guess ruhákkal összhangban a Guess órák fogyasztója fiatal, stílusos és kalandos. A feltűnő órák szépsége és merészsége a globális Guess család tökéletes része. Napjainkban több mint 750 Guess márkabolt működik világszerte, és a legjelentősebb divatmárkák közé tartozik. Minden Guess órát a gyári csomagolásával és gyártói garanciával értékesítünk.