Márkatörténet
Az Esprit fiatalos lifestyle márka, amely elegáns és elérhető luxust kínál és újdonságokat hoz az életstílusba. A történet 1964-ben kezdődött, amikor Susie Russel a San Francisco-i designer felvett egy stoppost a Tahoe tóhoz közeli Kaliforniában. Ez a stoppos Doug Tompkins volt, az ígéretes olimpikon síelő. Hat hónappal később összeházasodtak. Az Esprit márka 1968-ban, San Francisco egyik városrészében, Marinban született meg. A házaspár jóvoltából megalakult az ESPRIT cég. Azóta sok idő telt el. Mára a márka igen előkelő helyet foglal el a világ nagy divatcégei közt. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy öt kontinensen, több mint 40 országban, mintegy 6000 értékesítési ponttal rendelkeznek. Az Esprit fő jellemzői a minőségi anyagok és a legújabb trendek kombinációja a női, férfi és gyermek felsőruházatban, lábbeliben és kiegészítőkben. Az idei 2014 - es első kollekció két egymással ellentétes irányzatot képvisel. A divatszínek széles palettájával találkozhatunk, a narancs, a lila és a kék árnyalataival. A másik kollekció a már klasszikus, Esprittől elvárt, teljesen letisztult, elegánsan egyszerű vonal. A fiatal korosztálytól egészen a középkorúakig, mindenkihez szól a konszolidált stílusáról ismert márka. A márkára jellemző, hogy darabjai hétköznapi viseletre is alkalmasak. Az ékszereikre jellemző a letisztultság. A hétköznapokban viselhető, munkába, iskolába egyaránt hordható ródiumozott, cirkóniával díszített darabok közepes árfekvésükkel mindenki számára elérhetőek. Esprit órát 140 modellből választhatunk, ebből 80 darab állandó, a többi modell félévente cserélődik. Nem csak a divatot hanem az óraipar fejlesztéseit is követi a márka. Minden tekintetben jó választás egy Esprit óra.